Administrar

Portaveu PSIB-PSOE Marratxí

IB3 o el que no ha de ser una televisió pública.

MiquelColl | 16 Novembre, 2006 21:00

El PSIB-PSOE  ha denunciat la cobertura, millor dit, la manca de cobertura de la televisió ppública IB3, silenciant l'acte de presentació d'Aina Calvo com a candidata a batlessa de Palma. Un acte amb la participació de De la Vega Vicepresidenta del Govern. Un comentari d'aquest blog, tambè hi fa referència.

El que pot passat d'aqui al 27 de maig, dia de les eleccions, serà una escalada en que esperam que el President Matas no arribi a presentar el telenotícies.

Per sobreviure a l'allau de propaganda i poder comunicar un missatge alternatiu, necessitam mitjants com aquest blog, i sobretot el vostres comentaris que aprofit per agrair i dir-vos que m'ajudem molt a reafirmar el meu compromís amb Marratxí.

La vostra capacitat de motivació i comunicació dins els vostres àmbits serà la pedra que farà caure el Goliat!

Comentaris

  1. IB3 y la desinformación interesada

    Poco veo la tv. y menos IB3, y lo siento pues parece ser "sa nostra televisió" yo diria "Su televisión" la de ellos, espero que cuando el PSIB-PSOE gobierne, no cometa el mismo error. POr cierto tal vez estaria acertado hacer una carta y enviarla al Diario de Mallorca. Pues parece ser que este diario es bastante coherente. Y la verdad es que hace falta coherencia y ganas de hacer las cosas bien, Miquel, a seguir, trabajando. Anim¡

    Maria | 16/11/2006, 21:29
  2. Y lo que nos cuesta!

    ¿Vale la pena gastarse más de 60 millones euros de presupuesto más otros 30 millones adicionales por falta de liquidez (en torno a los 15.000 millones de pesetas del erario público) para que la vean 6 de cada 100 telespectadores? Alguien ya habrá hecho la división oportuna y habrá sacado cifras no de risa sino de lágrimas.

    libertat | 16/11/2006, 22:18
  3. Vale la pena...

    Claro que vale la pena mujer...si consiguen que esos seis les voten, como la tele la hemos pagado con nuestros impuestos, a ellos les sale la jugada redonda!!

    Qué poca vergüenza tienen, por favor.

    escarallado | 17/11/2006, 00:01
  4. Re: IB3 o el que no ha de ser una televisió pública.

    señor Coll por favor venga por la urbanización Es Garrovers ha hacerse la foto ja que en la entrada de la urbanización tenemos hace mas de dos años lo mismo que en el Pla de Na Tesa. Estamos cansados de llamar al Ayuntamiento pero creo que lo mas efectivo será su presencia, sinó esperaran ha que falten dos o tres meses para las elecciones para venir ha retirarlo

    Pep (es Garrovers) | 19/11/2006, 19:55
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS