Administrar

Portaveu PSIB-PSOE Marratxí

La COPE, com una mentida repetida moltes vegades es converteix amb veritat. Pasarà igual amb els imposts?

MiquelColl | 19 Novembre, 2008 20:01

El periódico.

Radio

RAMON FOLCH

Subo al taxi. Un señor de defectuosa dicción característica destila veneno a través de la radio. Se pregunta por la diferencia entre tener tropas en Afganistán o en Irak. Da por hecho que no hay ninguna. Se indigna contra quienes creen verlas y les llama de todo. Les trata de hipócritas incoherentes. Pasa por alto que hay tropas en Afganistán por mandato de la ONU y en misión de paz, y tropas en Irak contra la ONU y en misión de guerra. Tergiversa, miente e insulta. Edificante. Se pregunta, acto seguido, con qué derecho se preocupa por los soldados españoles alguien como Carme Chacón. Pertenece a un partido antiespañol, dice, que practica la persecución lingüística en Catalunya. De tan evidente que le resulta tanto lo uno como lo otro, no siente necesidad de argumentarlo. La mentira ya es calumnia. Cristianísimo.
Le digo al taxista que la cosa resulta vomitiva. Cambia de emisora sin chistar y me sumerge en atronadoras sevillanas. Lo dejo estar. A la hora de pagar, me pregunta si siempre me dan arcadas al oír las verdades, si me parece bien que Montilla cobre el doble que Zapatero y si apruebo que se persiga al castellano en Catalunya. Le pregunto que de dónde ha sacado tales ideas y me mira con cara de irritada conmiseración: eso lo sabe todo el mundo...
Goebbels tenía razón. Una verdad es una mentira repetida muchas veces con convicción. Ahora sufrimos una dictadura peor que la franquista, al taxista no le cabe duda. Nos gobiernan unos mangantes que quieren destruir al país. ¿Qué interés tengo yo en negar semejantes evidencias? Mientras bajo y cierro la puerta, vuelve a su emisora favorita. Quiere seguir bien informado. Y con garantía de la Iglesia.

 A Marratxí, el PP a força de repetir que han baixat els imposts, seran capaços de convencer als ciutadans? A pesar  que tenen el rebut en la mà i comparant amb l'any passat, veuem que han pujat quasi un 50 %. 

Ells no es cansen de repetir-ho, pensen que ens arribaran a convença!

 

Comentaris

  1. SOCIALISTES DE POLLENÇA

    Bon vespre:
    Els vostres companys de l’agrupació socialista de Pollença, han publicat a seu recent blog el següent mensatge:
    ATENCIÓ, FORA DE SERVEI
    psoepollenca | 25 Novembre, 2008 13:20
    Estimats lectors.
    Degut a motius tècnics, tindren el bloc desconectat un temps.
    Gràcies.
    Un blog, al igual que el vostre, allotjat a mallorcaweb.net. Teniu problemes tècnics vosaltres? Què en pensau d’aquesta actuació del vostres companys? Gràcies.

    Axartell | 25/11/2008, 22:13
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS